Замовник послуг: Громадська організація “Агенція сталого розвитку міста” в рамках проєкту “Створення рецепції евакуації з багатофункціональними сервісами”.
Найменування предмету закупівлі: Облаштування 20 робочих місць в рецепції евакуації, шляхом придбання комп’ютерної техніки для використання в робочій зоні.
Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
№ | Назва | Кількість | Додаткова інформація |
1 | БФП Canon i-SENSYS MF267dw II with Wi-Fi (5938C008) або аналог (обов’язково вказати назву, ТМ БФП, який пропонуєте та посилання на сайт де можна перевірити технічні характеристики запропонованого товару). | 3 шт. | Характеристики пристрою: БФП, чорно-білий друк, сканування, підключення по Wi-Fi, друк не менше 28 листів за 1 хв., 1200 x 1200 Гарантійний термін – не менше 12 місяців з дати постачання. Можливість здійснення гарантійного ремонту та обслуговування у м. Рівне, екстреної заміни (підміни) при потребі використання під час гарантійного ремонту. |
2 | БФП Canon i-SENSYS MF655Cdw A4 with Wi-Fi або аналог (обов’язково вказати назву, ТМ БФП, який пропонуєте та посилання на сайт де можна перевірити технічні характеристики запропонованого товару). | 1 шт. | Характеристики пристрою: БФП, кольоровий та чорно-білий друк, сканування, підключення по Wi-Fi, друк не менше 30 кольорових листів за 1 хв., не менше 10 ч/б листів за 1 хв.,1200 x 1200 Гарантійний термін – не менше 12 місяців з дати постачання. Можливість здійснення гарантійного ремонту та обслуговування у м. Рівне, екстреної заміни (підміни) при потребі використання під час гарантійного ремонту. |
3 | Персональний комп’ютер форм-фактор ноутбук виробництва DELL або HP або аналог (обов’язково вказати назву, ТМ ноутбука який пропонуєте та посилання на сайт де можна перевірити технічні характеристики запропонованого товару). | 10 шт. | Характеристики пристрою: 15.6″ (1920×1080) Full HD, матриця IPS або SVA; Intel Core i3-1215U (3.3 – 4.4 ГГц), Відеокарта Дискретна або інтегрована (не гірше UHD Graphics 12th Gen), DDR4, не менше 8 ГБ, SSD об’ємом не менше 512 Gb, Microsoft Windows 10 Professional Ukrainian, x64-bit (пре інстальоване на ноутбук) Гарантійний термін – Гарантійний термін – не менше 18 місяців з дати постачання. Можливість здійснення гарантійного ремонту та обслуговування у м. Рівне, екстреної заміни (підміни) при потребі використання під час гарантійного ремонту. |
Місце, кількість, обсяг поставки товарів: місце – в офіс адреса: м.Рівне, вул. Словацького 4/6, офіс 407; постачання однією партією
Термін надання послуг/виконання робіт: серпень 2023 року.
Опис надання послуг: за результатами конкурсних торгів (тендеру) планується відібрати 1 постачальника.
Організаційні вимоги:
1. Учасник має бути юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, зареєстрованою відповідно до законодавства України.
- Наявність документального підтвердження щодо відповідності виду діяльності
(за КВЕД-2010), який дає право надавати послуги, що є предметом закупівлі. - Надані учасниками пропозиції конкурсних торгів мають бути дійсними без змін впродовж не менш ніж 60 календарних днів з дня їх подання.
- Згода учасника на оплату послуг за фактом їх надання або з передплатою не більше ніж 80%;
- Згода учасника на оплату послуг у безготівковій формі.
- Письмова цінова пропозиція згідно з Додатком № 1.
Тендерні пропозиції приймаються за адресою: Україна 33028, м.Рівне, вул. Словацького 4/6, офіс 407. Прийняття пропозицій, які подаються учасниками, здійснюється з 10:00 год до 18:00 год за київським часом з понеділка по п’ятницю.
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників: середа, «09» серпня 2023 року, до 11 год. 00 хв. за київським часом.
РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВІДБУДЕТЬСЯ: середа, «09» серпня 2023 року, о 15 год. 00 хв. за київським часом за адресою: Україна 33028, м.Рівне, вул. Словацького 4/6, офіс 404
Правила оформлення тендерної пропозиції – в Оголошенні про проведення конкурсних торгів.
Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: Хмельник Андрій Володимирович, відповідальний за закупівлі ГО, citydev.in.ua@gmail.com