Енергоефективні рішення для власної оселі та громади: поради Екоклубу
Генератор, павербанк та інвертор потрапили в топ пошукових запитів Google у категорії «Покупки» в Україні. Люди як можуть намагаються справлятися…
З 10 липня на вулицях Рівного можна буде побачити креативну велосипедну рекламу, яка закликає зберігати для утилізації алюмінієві банки з-під напоїв, а не викидати їх до решти сміття.
«Переробка однієї алюмінієвої банки зберігає достатньо енергії для 3 годин роботи телевізора», – користуючись мовою несподіваних аналогій, повідомляє рекламний текст на плакаті. Щоденно реклама рухатиметься центром Рівного, біля кінопалацу Україна, вулиці Соборна, Майдан Незалежності, проспект Миру та Симона Петлюри. Акція триватиме до 31 серпня.
«Велореклама – це чудовий спосіб привернути увагу мешканців Рівного до проблеми енергозбереження. По-перше – це помітне явище, а по-друге – велосипеди самі по собі є рекламою екологічного способу життя, адже не спричиняють викидів шкідливих газів. Щодо реклами, то вона допоможе кожному свідомому громадянину зрозуміти важливість переробки вторинної сировини. Рівняни поступово, проте впевнено рухаються в напрямку усвідомлення потреби енергоощадливості: тут важливий кожний меседж, здатний привернути увагу до проблематики збереження ресурсів», – наголосила місцевий координатор житлово-комунальних програм Громадянської мережі ОПОРА Ірина Кантарія.
Ініціаторами рекламної акції стали Громадянська мережа ОПОРА, інформаційний портал ЖИТЛО та «Екоклуб». Організації закликають усіх охочих рівнян долучитися до здачі алюмінієвих банок, пунктами збору яких є підприємства, які приймають кольорові метали.