ОПОРА шукає комунікаційника

Дата: 26.01.2024

Конкурс на посаду Менеджера_ки з комунікацій

Які обов’язки ми хочемо передати новій людині:

• комунікаційний супровід проєктів ОПОРИ (створення комунікаційного плану, його координація та реалізація);

• розробка та реалізація комунікаційних кампаній ОПОРИ;

• підтримка брендингу та візуалу донорських проєктів;

• наповнення та просування сторінок ОПОРИ в соціальних мережах (фейсбук та інстаграм);

• підготовка, поширення та редагування звітів, інформаційно-аналітичних матеріалів, публікацій (коментарів) для ЗМІ, повідомлень для соціальних мереж та інших видів інформаційних матеріалів;

• комунікація зі ЗМІ, організація прес-конференцій, брифінгів та інших публічних заходів;

• комунікація з грантодавцями, виконання їхніх вимог щодо кількості та якості інформаційних матеріалів за проєктами;

• підготовка медіа-звітів в рамках проєктів ОПОРИ;

• виконання інших задач, пов’язаних з комунікаційною діяльністю ОПОРИ.

Що пропонуємо:

  • конкурентну винагороду;
  • можливий гібридний формат роботи (2-3 дні в офісі, решта днів – дистанційно);
  • комфортні умови роботи;
  • новий офіс в центрі міста;
  • найкращий колектив;
  • перспективу росту та постійне навчання.

Вимоги до кандидатів:

  • досвід написання інформаційних повідомлень, пресрелізів;
  • бути зареєстрованим фізичною особою-підприємцем (ФОПом);
  • грамотність, відмінне знання української мови, навички редагування текстів;
  • бути активним користувачем соцмереж, розуміти тренди;
  • зацікавленість суспільно-політичним життям країни та окремо Рівненської області та виборчим процесом;
  • організаторські та ораторські здібності (організація пресконференцій, круглих столів та інших медійних заходів, презентація організації);
  • досвід публікування інформаційних/фото/відеоматеріалів на сайті та ведення смм сторінок;
  • професійне використання Word, Excel (обробка даних та використання формул для обчислення) та сервісами google (google documents, sheets і тд.);
  • базові навички роботи з графічними (мінімум Canva) та відеоредакторами;
  • досвід роботи прессекретар, журналістом, PR-менеджером (як перевага);
  • бажання донести до людей важливу інформацію і бути в центрі подій країни та регіону;
  • вміння виконувати завдання в жорстких часових межах, готовність працювати ненормований робочий день (за необхідності);
  • політична/комерційна незаангажованість;
  • порядність, відповідальність, стресостійкість, ініціативність, креативність та почуття гумору.

Відправляйте свої резюме до 30-го січня на електронну пошту rivne@opora.org.ua в темі листа вкажіть “комунікаційник”.