Криза не звільняє від відповідальності за невиконання закону

Дата: 16.01.2009
 Заступник Голови Верховної Ради України, автор змін до Закону України «Про рекламу» Микола Томенко нагадує, що з 1 січня 2009 року набувають чинності нові правила рекламування алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

 

 

 

 

Зокрема, вже з Нового року забороняється:

– рекламувати алкогольні напої, тютюнові вироби, а також відповідні торгівельні марки засобами зовнішньої реклами;

– наводити у телепередачах звукову інформацію рекламного характеру про спонсора-виробника алкогольних напоїв, його найменування або торгівельну марку.

Микола Томенко зауважує, що, дійсно, у парламенті виникали певні суперечки та дискусії щодо пом´якшення норм нових законодавчих змін. Проте, Верховна Рада України не ухвалювала жодного рішення про скасування чи перенесення термінів дії цього Закону.

«Тому як один з ініціаторів Закону та Заступник Голови Верховної Ради України наголошую, що ніякі посилання на економічні труднощі не дають підстав для ревізії або відтермінування нових законодавчих норм. Нагадую, що невиконання нових правил реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством», – зазначив Микола Томенко.

Віце-спікер також направив офіційного листа до керівництва Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення та до Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики з проханням контролювати з 1 січня 2009 року виконання телеканалами, організаціями зовнішньої реклами та рекламними агентствами норм цього Закону.

 

Прес-служба, Секретаріат Заступника Голови Верховної Ради України