У Гощі розповіли, як правильно інформувати та залучати мешканців

Дата: 14.11.2018

Долучення мешканців до прийняття рішень значною мірою залежить від їх поінформованості. Те, на скільки жителі знають про перебіг тієї чи іншої кампанії – визначає і їх включення до цього процесу. Не винятком є і залучення мешканців до процесу впровадження громадського бюджету.  Саме тому для представників влади, бізнесу та громадськості 13 листопада Громадянська мережа ОПОРА провела тренінг «Належне інформування та залучення мешканців до міських ініціатив».

Тому, під час тренінгу учасники заходу на визначили цільову аудиторію,  основні меседжі та канали комунікації. Крім цього, учасники розглянули дієві інструменти залучення мешканців до різних міських ініціатив та дізнались основні правила написання ефективних постів у соціальній мережі Facebook.

Так, учасники виокремили чотири основні групи цільових аудиторій та визначили канали донесення до них інформації для максимального залучення мешканців до процесу впровадження громадського бюджету на різних рівнях їх впровадженнях. Зокрема, це:

  • Молодь. Канали донесення інформації: поширення інформації в соціальних мережах Facebook, Instagram; у школах через учнівське самоврядування, загальношкільні заходи; під час селищних заходів (День Гощі, День молоді тощо); проведення флешмобів
  • Пенсіонери та релігія. Канали донесення інформації: у місцевій газеті «Рідний край»; розміщення друкованих оголошень у найбільш людних місцях поблизу храмів, лікарень, зупинок; оприлюднення оголошень на платіжках для сплати комунальних послуг; неформальна комунікації; поширення інформації в соціальній мережі Facebook; проведення громадських слухань та обговорень
  • Бізнес. Канали донесення інформації: e-mail розсилка; особисті зустрічі та комунікація телефоном; поширення інформації під час круглих столів, громадських слухань та обговорень; поширення інформації в соціальних мережах Facebook, Instagram
  • Державні службовці. Канали донесення інформації: надсилання доручень та розпоряджень для керівників освітньої, медичної, культурної, спортивної та інших сфер серед працівників; під час нарад, колегій, конференцій, семінарів, тренінгів тощо; через внутрішню розсилку серед структур; через друковану інформаційну продукцію; у місцевій газеті «Рідний край»

Насамкінець учасники зобразили своє бачення мотивації мешканців подавати проекти:

  • «Живеш у Гощі? Бачиш недоліки? Знаєш як вирішити? Маєш можливість долучитися! Громадський бюджет Гощі»
  • «Ти гощанець? Вмикайся! Через створення проектів громадського бюджету»

Нагадаємо, що процес впровадження громбюджету передбачає напрацювання Положення «Про громадський бюджет у селищі Гоща» спільно з мешканцями, депутатами, посадовцями органів місцевого самоврядування та представниками бізнес-середовища. Так, перша робоча зустріч відбудеться у середу, 21 листопада об 11:00 год.

 

За детальнішою інформацією звертайтеся:

Олена Чудінович,

Громадянська мережа ОПОРА,

тел.: 096 16 91 419

email: rivne@opora.org.ua

 

Довідково:

Проект «Учасницьке бюджетування, як крок до якісних змін» реалізовується за сприяння Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Рівненської обласної державної адміністрації. Метою проекту є підвищення рівня залучення мешканців селища Гоща та міста Коспопіль до формування місцевої політики, шляхом напрацювання проекту Положення «Про громадський бюджет», а також покращення рівня володіння інструментами партисипації ініціативними мешканцями, представниками бізнесу та органами місцевого самоврядування.