В РДГУ вирішується проблема черг

Дата: 11.07.2012

RDGUЗа інформацією приймальної комісії, щодня до Рівненського державного педагогічного університету надходить близько пів тисячі заяв від абітурієнтів. Така кількість вступників призводить до утворення черг під стінами навчального закладу. 

Щоб вирішити проблему, прийом документів відбувається у двох корпусах. Контроль за процесом утворення та просування черги представники університету передали до активу батьків. Останні самостійно складають списки і слідкують за тим, щоб вхід абітурієнтів до приміщення вищого навчального закладу відбувався відповідно черги. Також в університеті здійснюється прийом електронних заяв.

Зі слів спостерігача ОПОРИ Анатолія Бондарчука, найбільшу чергу утворюють абітурієнти, які мають намір навчатися на педагогічному та психолого-природничому факультетах.

Щоб уникнути скупчення, частині вступників пропонують здати документи на ці спеціальності в іншому корпусі. Туди їх централізовано відводять представники приймальної комісії.

Крім цього в університеті проводиться прийом електронних заяв. Станом на 10 липня таким чином подано 205 заяв. В Єдину державну базу з питань освіти введено 900 заяв, що становить приблизно 20% від їх загальної кількості.

Зважаючи на технічні проблеми і повільний процес введення заяв, компанія розробник Єдиної державної бази – ДП «Інфоресурс» запровадило нововведення. Згідно нього, адміністратори вводитимуть дані за датою отримання заяви. Тобто, спершу опрацьовуватимуться заяви, які надійшли 2 липня, потім 3 і так далі. Таким чином, частина абітурієнтів поки не відображатиметься в списку.

Прес-центр
Громадянська мережа ОПОРА

За додатковою інформацією звертайтеся до спостерігачів Громадянської мережі ОПОРА в Рівненській області за телефонами:
096 91 87 408 – Анатолій Бондарчук (РДГУ)
093 116 75 07 – Юрій Мочаєв (НУВГП)

Громадянська мережа ОПОРА здійснює юридичну консультацію абітурієнтів, яку можна отримати за телефоном гарячої лінії – 044 222 57 27